Welkom

Al mijn hele leven ben ik gek van kerst. Vooral de tijd dat je er naar toe leeft. Als de boom wordt binnen gebracht begint de pret. De lichtjes in de boom hangen, de slingers en dan de ballen. Ook nu ben ik nog gek van kerst, misschien nog wel meer als vroeger. Deze blog gaat over alles wat met kerst te maken heeft. Recepten, versiering, leuke ideeen, mooie huizen, enz. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten, en misschien tot ziens.

donderdag 29 november 2012

Hoe het begon / How it started

 In 2002 begonnen we met de buitenkant te versieren. Een lichtslang om het keukenraam en een gele om de voordeur. Op de gevel een rendier met een arreslee die Robert zelf gemaakt had. Op het bankje een lichtgevende sneeuwpop en een kerstman. Aan de balken een regenval van lichtjes.
Het raam was verlicht met gekleurde lampjes en beplakt met tape. Voor het raam slaapt een kerstman in een bedje achter de door mij zelf genaaide kerstgordijnen. Hier begon de gekte. Op mijn volgende blog
 zal ik de binnenkant laten zien, nu tien jaar geleden.


Bijschrift toevoegen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten