Welkom

Al mijn hele leven ben ik gek van kerst. Vooral de tijd dat je er naar toe leeft. Als de boom wordt binnen gebracht begint de pret. De lichtjes in de boom hangen, de slingers en dan de ballen. Ook nu ben ik nog gek van kerst, misschien nog wel meer als vroeger. Deze blog gaat over alles wat met kerst te maken heeft. Recepten, versiering, leuke ideeen, mooie huizen, enz. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten, en misschien tot ziens.

vrijdag 23 november 2012

Kerstboom met bellentjes



 Bij de Blokker had ik een standaard gezien voor in het raamkozijn. Ik vond hem erg leuk maar de prijs vond ik wat minder. Hij kostte bijna dertig euro. Dus bij xenos heb ik deze kerstboom gekocht. Er hingen rode bellentjes in met rode strikken. Dat vond ik wat minder. Bij Blokker kocht ik een ster met witte bellentjes eraan, en twee engeltjes en een kleine ster. Deze heb ik met een leuk lint vastgemaakt en tada... Ik kan niet wachten tot ik mijn huis voor kertst ga versieren. Nog eventjes.


2 opmerkingen: