Welkom

Al mijn hele leven ben ik gek van kerst. Vooral de tijd dat je er naar toe leeft. Als de boom wordt binnen gebracht begint de pret. De lichtjes in de boom hangen, de slingers en dan de ballen. Ook nu ben ik nog gek van kerst, misschien nog wel meer als vroeger. Deze blog gaat over alles wat met kerst te maken heeft. Recepten, versiering, leuke ideeen, mooie huizen, enz. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten, en misschien tot ziens.

maandag 12 november 2012

Kerst cadeauzak

Ik heb de smaak te pakken! De kerstsokken waren prachtig geworden, en aangezien ik nog genoeg stof overhad dacht ik; 'Ik maak er nog een kerst cadeauzak bij'. Ik heb twee grote lappen geknipt die mij groot genoeg voor een zak leken. Twee witte stroken voor de rand die net zo breed als de zak zijn.

Aangezien het mooie kant op was heb ik twee stukken vitrage gebruikt die ik ooit bij Ikea heb gekocht. Ik bewaar altijd alles wat ik over heb en zo zie je maar dat het maar weer goed is dat ik dit soort dingen nooit weg gooi. Ik heb hier twee stroken van geknipt die net zo breed als de stof van de zak is.

Alles aan elkaar gezet en een lint er om heen om hem dicht te knopen.

Ik heb twee bordjes gekocht met Merry Christmas erop voor in de boom. Deze maken de zak net iets leuker. Op de witte stof heb ik een sierrandje gestikt wat ik nog had liggen maar nooit geen nut had. Eindelijk wordt het dan toch eens gebruikt.

En het set is klaar. Twee sokken voor aan de haard en een mooie kerst cadeauzak om er voor te zetten. Ik ben weer een tevreden mens.
Kijken jullie ook eens op mijn kerstblog

3 opmerkingen:

  1. Hallo Judith, via via ben ik op jouw blog gekomen en ook ik vind Kerst echt bijzonder en eind Oktober begint het al langzaam te kriebelen.
    Je hebt een prachtige cadeauzak gemaakt en ook de sokken zijn leuk. Mooi het grijs met wit....
    Ik heb me bij jou aangemeld als volger want ik ben heel benieuwd wat er nog allemaal zal gaan volgen....lieve groet Marjon............... www.mj-house.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marjon, fijn dat je bent gaan volgen. Ik zal zeker bij jouw blog langskomen. En bedankt voor de tip over de woordverificatie! Ik wist niet eens dat deze bij mij aan stond. Ik heb er zelf ook zo'n hekel aan en laat daarom ook vaak geen bericht achter. Ik heb hem meteen overal verwijderd want op mijn andere pagina's stond hij ook aan.
      groetjes Judith

      Verwijderen
  2. ps je kunt het beste de woordverificatie uitzetten want veel bloggers vinden dit onprettig. Je krijgt dan veel meer reakties....gr Marjon

    BeantwoordenVerwijderen