Welkom

Al mijn hele leven ben ik gek van kerst. Vooral de tijd dat je er naar toe leeft. Als de boom wordt binnen gebracht begint de pret. De lichtjes in de boom hangen, de slingers en dan de ballen. Ook nu ben ik nog gek van kerst, misschien nog wel meer als vroeger. Deze blog gaat over alles wat met kerst te maken heeft. Recepten, versiering, leuke ideeen, mooie huizen, enz. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten, en misschien tot ziens.

zaterdag 1 december 2012

Een deel van mijn kerstmannen / a part of my Santa's

 Dit is een deel van de kerstmannen die ik bezit. Deze kerstman vraagt of je lief bent geweest als je in zijn hand knijpt. Hij vraagt nog wat dingen, maar dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Het lichtje in
zijn hand gaat branden als hij praat. De foto's zijn wat rommelig omdat
ik nog aan het opbouwen was. Ze behoren ook tot de foto's van 2002

  Deze kerstman schrijft iets op papier, intussen is hij zo oud dat hij kraakt. Maar hij
blijft toch mijn favoriete kerstman samen met die hieronder.

 Deze kerstman hangt een ketting in de boom. De laatste jaren stonden
deze twee in de vensterbank van de keuken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten