Welkom

Al mijn hele leven ben ik gek van kerst. Vooral de tijd dat je er naar toe leeft. Als de boom wordt binnen gebracht begint de pret. De lichtjes in de boom hangen, de slingers en dan de ballen. Ook nu ben ik nog gek van kerst, misschien nog wel meer als vroeger. Deze blog gaat over alles wat met kerst te maken heeft. Recepten, versiering, leuke ideeen, mooie huizen, enz. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten, en misschien tot ziens.

vrijdag 5 oktober 2012

A Christmas Home

Zo de blog is klaar, de achtergrond staat er op. De banner is klaar. Nu richting kerst! Het zou kunnen dat ik plaatjes/foto's heb gebruikt van mensen die hier niet van gediend zijn. De meeste plaatjes heb ik van Pinterest gehaald. Ik heb geen idee meer van wie ze zijn. Als je een foto van jezelf ziet staan en dit heel vervelend vindt moeten jullie het maar laten weten. Dan pas ik hem aan of als je dat wilt zal ik je naam met link vermelden. Zo het eerste bericht is geplaatst. Heel veel plezier.
groetjes Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten